زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

تو نیامدی ولی امتحان خدا سخت تر شد

1392/5/18 20:48
نویسنده : خاله سمیرا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته اسمونی ما سلام عزیز دل

خوبی خاله خوش میگذره ... خوش به حالت عزیز خاله ... چه خوب جایی هستی .. اگه به خاطر دل خواهرم نبود دعا نمیکردم به این دنیا بیای ... خاله جون خیلی دلم گرفته ... خیلی .... دیدی عزیزم تو نیومدی ولی خدا یه امتحان سخت تر داره ازمون میگیره ...

دوستای گلم ... ببخشید که خیلی دیر اومدم .... شرمندتونم .... از فرشته ی آسمونی ما هنوز خبری نیست ....  ولی همسر من محمد من ... داره با بیماری سرطان میجنگه .... دلیل نیومدن من هم همین بوده شش ماهه دارم درد کشیدن عزیزترین کسمو میبینم .... محمد من و همه ی اونایی که رو تخت بیمارستن محتاج یک قطره اشک شمان ... محتاج یه یا رب یا رب شما هستن... الهی بمیرم برا دل خواهرم که وقتی محمد مریض شد گفت دیگه درد خودم .بچه نداشتن خودم مهم نیست دیگه بچه نمی خوام ولی الهی محمد خوب شه

به خدا محتاج دعاهاتونیم ... محمد من خیلی خوبه ... خیلی مهربونه ... دعا کنید خدا پدر فرزندم رو بالای سرش نگه داره

قسمتون میدم براش دعا کنین

راستی دیرووز دوازدهمین سالگرد ازدواج مامان سارا و بابا اکبرت بود فرشته ی ما .... زودی بیا خاله ...شاید اومدنت مرهمی به دل شکستمون باشه

پسندها (1)

نظرات (25)

مامان امیرناز
18 مرداد 92 21:10
سلام عزیزم ایشالا همسر نازنینت زود خوب شه خدا هم به خواهرت یه فرشته بده امینننننننن
سودابه
22 مرداد 92 3:32
خدایا خواهش میکنم منو اینقدر در برابر خبرهای ناراحت کننده قرار نده امشب هر وبلاگی رفتم یه شوک بهم وارد شد خدا الهی شفا بده همسرتون رو خیلی ناراحت شدم انشاالله که خوب میشه
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 19:58
خيلي ناراحت شدم انشالله هر چه سريع تر از هر دو آزمايش الهي كه پيش پاتونه سربلند بيرون بيايين.
بنفشه بانو
26 مرداد 92 12:42
سلام. بعد از مدتها به وبلاگم سر زدم تا مطلبی بنویسم. اومدم به وبلاگهای لینک شده سر بزنم. دیدم شده 12 سال......... دلم گرفت. اما بیشتر شوکه شدم وقتی این پست رو خوندم. به حق بی بی دوعالم ان شاء الله خدا شفای عاجل عنایت کنه. نذر حضرت محسن می کنم براشون. منتظر هستم خبر سلامتی اشون رو بهم بدی.
شمیم
27 مرداد 92 19:34
سلام خاله ی مهربون . من مطمئنم فرشته تون تو آسمون برای این خاله ی مهربون دعا می کنه . نمی دونم حکمت خدا چیه ولی حتما به دل شکسته ی پدر و مادرت نظر می کنه و شاید خدا می خواد اجر بیشتری برای صبوریتون بهتون عطا کنه . دعا می کنم صلاحتون رو در حاجت روایی تون قرار بده .
ضحی
29 مرداد 92 17:31
خدایا به حق 14معصوم محمد آقا را شفا بده خدایا به خاطر فرزند بی گناهشون محمدآقا را شفا بده خدایا به خاطر سمیرا جان محمد آقا را شفا بده
گيسو
31 مرداد 92 13:59
سلام خاله مهربون. ايشالا كه خدا مشكل خواهر رو حل كنه و زود زودي ني ني نازشو تو بغل بگيره. اگه قابل باشم را همه ماماناي منتظر دعا ميكنم عزيزم
Mobina
2 شهریور 92 21:36
سلام عزیزم خدا کنه هرچه زودتر خدا یه نی نی به آبجیت بده و بحق محمد و آل محمد حال همسرتون خوب بشه !
مامی یاسین
6 شهریور 92 18:34
خاله سمیرا احسنت به خاطر همتی که داشتین و این بلاگ رو برای خواهر عزیزت درست کردی من خوبـــــــــــــــــــــــــ با این انتظار اشنام خدا نصیب نکنه الهی که تو اقدام بعدی نتیجه تلاشش رو به بهترین شکل هدیه بگیره خواهر خوبم به خدا توکل کن انشالله خدا به همسرت طول عمر میده و سایه اش سالیان سال سایه بون زندگی شادتون باشه امیـــــــــــــــــــــــــــن
مهدي
10 شهریور 92 20:09
سلام ابجي خوبيد دلتنگتونم...هميشه دعا ميكنم
زهرا
22 شهریور 92 0:57
سلام ان شاالله به حق حضرت رضا همسرتون شفا پیدا کنه.آآآمین.
مامان حسام كوچولو
25 شهریور 92 1:00
سلام از همسرتون چه خبر بهتر شدن؟؟ به خدا خيلي نگرانتونم و براتون دعا مي كنم .
لیلا
25 شهریور 92 22:39
سلام عزیزم خدا انشالله به همسرت سلامتی کامل عطا کنه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
31 شهریور 92 14:31
سلام خاله خانوم خوبید ؟ چه عجب از نگرانی مردیم که اینقدر دیر اومدید ؟؟!! امیدوارم به حق آقا رسول الله صاحب اسم همسرتون بزودی ایشون شفا میگیرند مطمئن باشید انشاءا.. بزودی دوتا خبر خوب برامون میذارید اول شفای همسرتون و بعدهم مامان شدن سارا جون الهی آمینننننننننننننننننننننننننننننننن
آرزو
11 مهر 92 11:46
کجایی بیا آخرین خبراتو بده بیصبرانه منتظرم با خبرهای خوب
باران*
14 مهر 92 8:01
عزیزم برات دعا میکنم انشالا زودتر بیایو خبر خوب شدنشو بنویسی اینجا امیدوارباش
لیلا
20 مهر 92 15:17
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدیم انشاالله خدا به حق خوبان درگاهش حاجات شما رو براورده کنه و همسر عزیزت رو شفا بده خواستم به خواهرت بگی یه دکتر خیلی خیلی خوب توی تهران هست به نام دکتر صاحب کشاف و یه موسسه ناباروری داره توی سعادت آباد به نام موسسه ناباروری نوید از118 میتونی شمارشو بگیرید من خیلی ها رو میشناسم که خیلی مشکل زیادی داشتن و با مراجعه به این دکتر واقعا خوب نتیجه گرفتن،انشااله خواهرت هم نتیجه میگیره...
محیا منتظر
22 مهر 92 19:04
سلام فردا عرفه است...روز مناجات آمدم بگویم وقتی دعا رسید به: یا مَنِ اسْتَجابَ لِزَکَرِیّا فَوَهَبَ لَهُ یَحْیى وَلَمْ یَدَعْهُ فَرْداً اى كه دعاى زكرّيا را اجابت كرد و يحيى را به او بخشيد و او را تنها نگذاشت برای چشم انتظاری تک تکتان اشک خواهم ریخت و التماس خواهم کرد و سلامتی همسرت را آرزو می کنم. و دعا در حق دیگران مستجاب است، حتی اگر رو سیاهی چون من دعا کند...
محیا منتظر
22 مهر 92 19:09
سلام فردا عرفه است...روز مناجات آمدم بگویم وقتی دعا رسید به: یا مَنِ اسْتَجابَ لِزَکَرِیّا فَوَهَبَ لَهُ یَحْیى وَلَمْ یَدَعْهُ فَرْداً اى كه دعاى زكرّيا را اجابت كرد و يحيى را به او بخشيد و او را تنها نگذاشت برای چشم انتظاری تک تکتان اشک خواهم ریخت و التماس خواهم کرد. و دعا در حق دیگران مستجاب است، حتی اگر رو سیاهی چون من دعا کند...
معصومه
24 مهر 92 12:51
خدا شفاش بده و الهی دامن خواهرت سبز بشه
مامان الناز
30 مهر 92 9:54
خدا ايشاله به حق مظلوميت امام حسين همه مريض ها به خصوص همسرت را شفا بده
sara
10 آبان 92 21:19
خیییییییییییلی ناراحت شدم انشاالله که هرچه زودتر خدا شوهرت رو شفا بده وسایه اش از سرتون کم نشه
مری
16 آبان 92 0:42
ازوبلاگ نسیم مامان رزگل اومدم .خدابهت صصصصصبر بده وهههمت عالی.
mamane nazanin
28 آبان 92 16:49
سلام نازنینم منتظر هدیه های زیبای شماست ممنون می شم به نازنینم سر بزنی
Mehdi
13 آذر 92 2:02
سلام آبجي سميراي گلم خیلي وقته نيومدم به وبلاگ اميررضاسرزدم گيج شدم چي شده خيلي متأسفم ای خدا... الفاتحه