زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

14روز انتظارمون شروع شد ....... محتاج دعاییم

1391/8/1 23:58
نویسنده : خاله سمیرا
976 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستای گلم ببخشید که نتونستم بیام و از درمان مامان سارا بگم ....... شرمنده ی همتونم ......... بازم ممنونم .......... مامان سارا پنج شنبه عمل پانکچر داشت و بهش گفتن که یک شنبه بیاد برا انتقال جنین ...... یکشنبه جنین شناس بیمارستان عرفان گفتن که هفت تا تخمک داشت که سه تاش خوب بودن و جنین شد و خانم دکتر معینی اون سه تا رو براش انتقال داد ... دیگه بقییش با خداست ........ حالا خواهرم خونه ی ماست تا چند روز دیگه که میره شمال خونشون البته خانم دکتر معینی و بیمارستان گفتن که فردای همون روز میتونه بره ولی خواهرم برا احتیاط بیشتر یه چند روز دیگه میخواد بمونه ....... دوستای گلم برا خواهرم دعا کنین ......... توروخدا دعاش کنین ..... 11 سال انتظار ........ 11 سال چشم انتظاری ........ خدا یا راضییم به رضای تو ......هر چی صلاحته همون بشه به خودت قسم زوری نمیخوایم ... راضی هستیم به مصلحتت 14 روز دیگه همه چی مشخص میشه ....... محتاج دعاتونیم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
2 آبان 91 0:06
ان شاالله نی نی را هر چه زودتر تو بغلت بگیری.برات دعا میکنم.
نارینه
2 آبان 91 0:12
انشالله هر چی براش خیره پیش بیاد ....
سولماز
2 آبان 91 0:14
عزیزم ما هم این انتظار کشنده رو برای خالم تجربه کردیم ولی خوشبختانه نتیجه شیرینی داشت از ته دلم براتون آرزو میکنم تجربه شما هم مثل ما شیرین باشه و کوچولوی مهربونی تو بغل خواهرت آرامش بگیره
سحر مامان محمدطاها
2 آبان 91 0:14
سلام عزیزم خداروقسم میدم به حق چهارده معصوم وهم چنین به این شب شهادت امام محمدباقرکه این چهارده روز زود بگذره وبا خبرهای خیلی خوش بیای وماروهم خوشحال کنی انشالا خداوند مهربون خواهرتونو شادکنه من دایم به وبلاگ شما سر میزنم ودرمان ساراجون دنبال میکنم چون واقعا شب وروز توفکرش هستم پس مارو ازحال سارای گل بی خبر نذاری بوووووووووس.
غریبه
2 آبان 91 0:31
ایشالا که جواب بده به حکمت خدا معتقد باشید تا معجزه هاشو ببینید منم دعا گو هستم اگر قابل باشم
رویا مامان باران
2 آبان 91 0:42
ان شاالله به مراد دلتون برسید
مامان مریم
2 آبان 91 10:38
سلام خاله مهربون ایشالله خواهر عزیزت این بار مامان میشه وفرشته اش مهمون خونه دلش میشه منو ماه کوچولو براش دعا میکنیم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
2 آبان 91 16:29
سلام ... انشالله 14 روز دیگه بیای و خبر خوب بدی که خواهرت باردار و 9 ماه دیگه بیای و بگی بچه هاش سالمن انشالله ... هر روز از بزرگ شدنشون بنویسی به حق امام جواد ... میگن واسه بچه دار شدن به آقا امام جواد دخیل ببندید قسمش بدین به پدرش امام رضا... برای منم دعا کن
شاه نی نی
3 آبان 91 17:19
به خدا اشک تو چشمام جمع شد . اما دلم خیلی روشنه و امید داره . می دونم که این دفعه حتما همه چیز به خوبی پیش میره . در پناه خدا .
marjan
3 آبان 91 21:16
سلام عزیزم دم غروبی بدجور تو فکرتون بودم!داشتم با خودم فکرمیکردم بیام بگردم ادرس وبتونو پیدا کنم! الهی به حق همین روزای عزیز که با خبرای خوب بیای!خیلی مراقب ساراجون باش
مامان امیرناز
3 آبان 91 22:06
سلام عزیزم فردا روز عرفه ایشالا خدا ناامیدتون نمی کنه امیییییییییییین
مامان سینا
4 آبان 91 0:36
ایشالا به حق این شب عزیز خدا یه نی نی سالم بهشون ببخشه.امین
مامان جون نی نی
4 آبان 91 1:05
سلام با خوندن داستن فوت پسر خواهرت از ته دل گریه کردم منم 14 شهریور پسرمو که یه جنین 10 هفته ای خیلی کوچولو بود از دست دادم منم برا مجتبام خیلی گریه کردم خواهر تو 4 برابر من پسرشو تو دلش نگه داشته بود و حتما خیلی خیلی سختتر بوده خدایا دل همه منتظرا را شاد کن مخصوصا سارا خانم من مشهدیم هر وقت برم حرم برا همه منتظرا دعا میکنم لینکت میکنم دوست داشتی لینکم کن
mamane Ali
4 آبان 91 1:27
انشالله به حق امام زمان ، خدا به سارا خانوم یه بچه بده و دل همه تون رو شاد کنه. انشالله همه ی اوناییکه بچه می خوان به آرزوشون برسند.
مامان ایلیا
4 آبان 91 1:51
سمیراجان عزیزم نوشته هات اشک را مهمون چشمام کرد.از خدای مهربون می خوام که امید تونو نا امید نکنه و هر چه زودتر یکی از فرشته های اسمونیشو به زندگی ساراجان ببخشه.عزیزم خوب می دونم این 14 روز چقدر سخت می گذره.خودم تجربشو داشتم که نه یکبار چندین بار.امیدوارم پست بعدی خبر مامان شدن سارای عزیزمون باشه.
فرزندما
4 آبان 91 8:22
انشالله که این دفعه دیگه نی نی میاد... از ته دلم دعا میکنم
مامان علی
4 آبان 91 9:04
سلام خاله مهربان انشااله به مراد دلتون می رسيد آرزو می کنم دفعه بعدی با خبر های خوب بيای
زری مامان مهدیار
4 آبان 91 9:55
عزیزم امیدوارم خدا هر چه زودتر دعاهاتون رو مستجاب کنه به حق امروز که روز عرفه ست بهترین ها رو برای خودتون و خواهر نازنینتون رقم بزنه اگه قابل باشم براتون دعا میکنم
شیما مامان درینا
4 آبان 91 13:01
خدایا قسمت می دم به معصومیت همه بچه ها خودت کمکش کن
خاله ی آبنبات
4 آبان 91 15:04
امروز روز عرفه روز استجابت دعاست... ماهم دعا می کنیم انشالله همه چی خوب پیش بره
.::مادرخانومی::.
6 آبان 91 23:19
عزیزم خیلی خوشحالم که درمان سارا تا این حد موفق پیش رفته انشالله به حق امام رضا که خدا بهش یه بچه سالم و صالح بده سمیرا جان بدون که ماهم منتظریم تا بیای و نتیجه ی آی وی اف رو بگی امیدوارم + باشه وااااااای خدا!یعنی میشه؟! امیدوارم تو پست بعدی بگی که نتیجه ی آزمایش بتا سارا مثبتِ
مرداد
9 آبان 91 22:29
الهی عزیزم. از ته دلم برای خواهرت دعا می کنم. الهی قربون تو خواهر مهربون. خدا برات محبتهاتو جبران کنه. به امید خدا که جواب می ده عملش.آمین