زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

فرشته کوچولو ناز نکنی ها ....

1391/7/17 12:15
نویسنده : خاله سمیرا
1,198 بازدید
اشتراک گذاری
سلام امروز فقط اومدم از درمان مامان سارا بگم مامان سارا داره آی وی اف میکنه پیش دکتر اشرف معینی آمپولاشم از دیروز شروع شده امپول پورگون و منو پیور ... هرکدوم روزی سه تا ... شنبه سونو میشه تا اثر آمپولا مشخص شه و اگه ایشالاه خوب جواب بده آخرای هفته تخمک گیری و بعد هم انتقال جنین انشائ الله ....... دوستای گلم ممنون که برا خواهرم دعا کردین .... با خوندن خاطره ی روزی که پسرشو از دست داد با ما همدردی کردین ... چقدر خوشحالم تو مملکتیم که مردمش برا غمهای هم غمگینن برا اشکای هم اشک میریزن براشادیهای هم شادن .... دوستای گلم اینبار هم خواهرمو دعا کنین راستش خیلی ناامیدانه داره درمون میکنه و این راهو میره از خدا بخواین نا امیدش نکنه.... میام و از جریان درمان میگم......
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

گیلدا
17 مهر 91 8:43
سلام.استرس و اعصاب خورد باعث سقط جنین میشه.دعا کنه خودش .و همه چیز رو به خدا بسپره بگه هر چی صلاح است پیش بیاد و خودش و خانواده اش رو کاملا به خدا بسپاره.با وجود خدا همه چیز ممکن است بدون خدا خیر.دیگه اصلا به هیچ چیز فکر نکنه.تا انشااله روزهای خوب و پر از شادی رو در پیش داشته باشه
marjan
17 مهر 91 12:36
الهی به حقد دلشکسته ی خانم زینب(س)از این به بعد تمام پستایی که قراره بذارین پرازشادی باشه!!!!!!! به ساراجون بگو با توکل به خدا شروع کنه و نا امیدی هم به دلش راه نده!!!!!بگو انرژی منفی تاثیرش صد برابر از انرزی مثبت بیشتره پس بجای منفی فکرکردن مثبت فکرکنه!!! منم مثل شما یه خواهر دارم سمیرا جون!!!تمام غمای شمارو درک میکنم!!!ششما کنار باش وبهش امید بده!!!انشالله به زودی با خبرای خوش بیای
مامان ملینا
17 مهر 91 12:51
عزیزم ان شالله هر چه به صلاحه همون براتون بشه .امید به خدا داشته باشید.
شیرین مامان جانان و آوا
17 مهر 91 21:34
ایشاللا به زودی نی نی بیاد تو دل مامان سارا و دل همه رو شاد کنه!!!! اگه قابل باشم دعا می کنم
مامان الینا
17 مهر 91 22:05
سلام عزیزم .میدونم انتظار یعنی چی ! برای خواهر گلت خیلی دعا میکنم تا ان شااله دلش روشن بشه،تا این حس قشنگ دوباره تو وجودش نقش ببنده ،تو هم برای من دعا کن عزیزم
خاله ریحان
17 مهر 91 23:41
از ته دل دعا میکنم. من از خدا هیچ وقت بچه نخواستمو نمیخوام. امشب از خدا خواستم اگه تو این دنیا قسمت من بچه بوده من سهم مادر شدنمو میدم به سارای عزیز که با همه وجودش اینو میخواد.
زینب (مامان امیر عباس)
18 مهر 91 0:06
سلام ... انشالله خدا به خواهرتون یه بچه سالم صالح بده به حق خوباش ... براش ختم زیارت عاشورا بگیر 40 شب بخون خیلی حاجت میده ... منم 21 شهریور امسال پسرم و که 1 سال منتظرش بودم به دنیا آوردم و بعد از یک روز از دستش دادم مثل خواهرتون ... به خواهرت امید بده ... دلم روشنه انشالله نتیجه میگیره به حق علی اصغر امام حیسن ... خانمی علی اصغر دستاش کوچیکه اما دلش بزرگه دخبل ببند بهش ببین با دستهای کوچیکش معجزه میکنه ...انشالله خبرای خوب بخونم تو وبلاگت ... با اجازه لینک میکنم ... برای منم دعا کن
مهدي
18 مهر 91 22:54
سلام آبجي سميرا من وعشقم هم واسه سارا جون دعا ميكنيم
شاه نی نی
19 مهر 91 16:03
امیدوارم که دست خدا همراهش باشه . اشک تو چشمام جمع شد .
ناهیدمامان فاگمه گلی
19 مهر 91 21:18
بی صبرانه منتظر خبرای خوش هستیم برای خواهر جونت دعا می کنم
مامان ثنا
20 مهر 91 2:04
سلام عزیزم خاطراتت را خوندم و زار زار گریه کردم.یاد دوره درمانم و دو تا سقتی که داشتم افتادم و برای خواهرت ناراحت شدم می دونم چقدر اون امپولها بده من هم بعد از 15 سال بچه دار شدم.ان شاالله این بار خدا خواهرت را خوشحال کنه الان ساعت 2 نیمه شبه و ثنا جون تازه خوابیده از این به بعد همیشه موقع شیر دادن به ثنا جون برای خواهرت سارا دعا می کنم حتما خبر خوشحالی را برایم بده من که اخرش دکتر ها نتوانستند برایم کاری بکنندبعد از 14سال دکتر رفتن و نتیجه نگرفتن دست به دامان حضرت زهرا شدم و ماهی یک بار فامیل را جمع می کردم و تو خانه نماز حضرت زهرا را می خواندیم به مدت یکسال که بالاخره نتیجه داد.خاله جون به وب دختر من هم سر بزن
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 مهر 91 16:14
عزیزم از ته دل دعامیکنم خواهر عزیزت به ارزویش برسد
الی
22 مهر 91 11:39
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم از خاطراتت واقعا سخته که نه ماه بچه ای رو داشته باشی و بعدش ببینی که نیست عزیز دلم به خواهرت حتما بگو که پیگیر درمانش باشه ایشالا که ای وی افش جواب بده ولی اگه یه وقت نشد نا امید نشه من وبلاگت رو لینک میکنم و منتظر خبرای خوبم
الی
22 مهر 91 11:41
یه چیز دیگه هم بهت بگم بعضی علتای ناباروری فقط تشخیص میخواد گلم حواستون باشه بعضیا چاره کارشون راحت پیدا میشه و بعضیا هم مثل دوست من یه راه حل ساده داره که خیلی سخت پیدا میشه اگه از این دکتر نتیجه نگرفت سراغ دکتر دیگه ای بره نذاره یاس بهش غلبه کنه من سرگذشت دوستم رو مینویسم برات تا بیشتر متوجه منظورم بشی
الی
22 مهر 91 11:46
دوست من یه دو تا سقط داشت که یکیش بارداری خارج رحمی بود که یکی از لوله هاش رو از دست داد پیش دکتر معینی ای وی اف کرد و منفی شد حتی دکتر هم نفهیمد چرا و دوستم حسابی بهم ریخت تا جایی که تا یه سال دنبال درمان نرفت یه نفر بهش دکتر کشاف رو معرفی کرد پیش اون که رفت اول از همه یه عمل لاپراسکوپی براش انجام داد و بهش گفت که اون یکی لوله اش هم بسته بوده و علت سقط هاش هم این بوده که شکل رحمش ایراد داشته تو عمل اینا رو اصلاح کرد براش و تجویزی دارویی بعد از عمل هم امپول و شیاف پروژسترون بود انگار که میدونست که احتمال سقطش زیاده
الی
22 مهر 91 11:48
بلافاصله بعد از عمل حامله بود البته چون احتمال سقطش زیاد بود دهانه رحمش رو دوختن هفته پیش هم دخترش صحیح و سالم به دنیا اومد همه اینا رو کامل برات توضیح دادم که بدونی چقدر تشخیص صحیح تو این زمینه مهمه شاید مشکل خواهرت خیلی کم باشه و راحت حل بشه حتما دنبال کارش باشین منتظر خبرای خوب هستم ازتون
نیلوفر
23 مهر 91 15:21
سلا من نیلو فرم برای خواهرتون دعا میکنم تا یه دخترو پاسر قند عسل بده واز شکلک ایم استفاده کنه خیلی ناراحت شدم
سحرمامان محمدطاها
24 مهر 91 9:50
سلام عزیزم خداروقسم میدم به حق چهارده معصوم که انشالامشکل خواهرتون حل بشه ودرمانش موفقیت امیز باشه وخدای مهربون یه نی نی صحیح وسالم بهش بده زودزودزودزووووود
mehdi
29 مهر 91 4:12
سلام آبجي سميرا خوبي امير رضاجون خوبه كم پيدايي آبجي؛از آبجي سارا چه خبر هميشه واسش دعاميكنيم
خاله ی آبنبات
30 مهر 91 23:04
امیدوارم هرچه زودتر نتیجه بگیرید و فرشته کوچولو بیاد تو بغل مامانش و دلتون رو شاد کنه انشالله
یاسمن
9 آبان 91 10:14
امیدوارم هرچه زودتر خاله بشی خاله مهربون بهم سر بزن