زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

خیلی بی معرفتی خاله جون

1391/5/13 23:43
نویسنده : خاله سمیرا
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله ........

کجایی پس ؟ چرا نمیای بیا جون دلم ... بیا عزیز دلم ..... خاله بیا دیگه .... تو رو به این شبهای عزیز از بهشت خدا دل بکن بیا تو بغل مامانی و باباییت ...

خدایا تو رو به این ماه مبارک قسم اگه مهمونتیم پس دست خالی برنگردون مارو ....خدایا ازت میخوام تا سال بعد ماه مبارک یه فرشته  ی اسمونی تو بغل خواهرم باشه .... خدایا نا امیدمون نکن ... خدایا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نی نی جون
8 مرداد 91 5:49
سلام منم دلم نینی میخواد بیا دعا کنیم شاید فرجی و شود منو ساراجون و مادرای دیگه مامی شدن انشاا...
مهدي
8 مرداد 91 8:31
سلام آبجي سر سفره افطار واسه آبجي سارا دعاميكنم خودت رو ناراحت نكن آبجي
ضحی
8 مرداد 91 11:22
سلام خاله جون منم دو سال پیش دختر کوچولوم از دست دادم دیروز خیلی دلم گرفته بود چون خیلی منتظرم ونمییاد امروز اتفاقی وبتونو دیدم از ته دل از خدا میخوام به حق اقا امام حسن مظلوم خدا تو همین ماه مبارک حاجت خواهرتونو بده
مهدي
11 مرداد 91 18:42
سلام آبجي به عشقم گفتم هر روز واسه آبجي سارا دعاكنه
مامان بهراد
15 مرداد 91 0:31
خاله جووون به من رای میدی؟؟؟ تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
مامان الینا
1 شهریور 91 0:24
سلام سمیرا جون .خوبی عزیزم ؟ نوشته هاتو خوندم ،منم که اشکم دم دسته زود میریزه یاده روزای تلخ خودم افتادم .حتما خدا صلاحتونو میخواد حتما عزیزم
مامان جونی
4 شهریور 91 13:37
سلام دعا میکنم همه ی خانوما مامان بشن انشاالله سارا خانوم شما هم مامان بشه منم مامان بشم
شبنم
2 آبان 91 22:48
سلام عزیزم دلمو خون کردی اخه مننم نی نی میخامو منتظرم انتظار خیلی سخته و بدترازهمه از دست دادن چیزی که منتظرشی ایشالله ابجی سارامونم مامان بشه به حق 5 تن براش دعا میکنمپدوست داشتی لینک کن