زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

دلم یه همزبون میخواد

1391/5/15 0:11
نویسنده : خاله سمیرا
3,275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

شما که نمیای ولی من تند تند میام پیشت خاله ......

عزیز خاله امشب دلم گرفته ... میدونی چرا؟ .... وقتی دلم خواست این وبلاگو برات ذرست کنم میگفتم اینجا اآدمایی میان که مرهم دردمون میشن ... ولی خاله اینا مثل تو بی وفان نمیدونم شاید من زیادی دلم میخواد ......

ای کاش هر کی این وبلاگو میخونه برا اومدنت دعا کنه و اسمشو بنویسه تا بدونم که تنها نیستم ....

خدایا 18 مرداد  یازدهمین سالگرد ازدواج ساراست خدایا یازده سال شد .... خدایا کمکشون کن ... به خودت قسم به زور نمیخوایم اگه صلاحه دلشونو شاد کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان مریم
16 مرداد 91 15:59
ایشالله به زودی میاد خاله جون خیلی بی تابی نکن
فرزندما
17 مرداد 91 11:44
رسول خدا (ص): هرکه شب قدر را زنده بدارد تا سال دیگر عذاب از او دور می گردد . . التماس دعا عزیزم انشالله که سال دیگه مثه الان خاله شدی آمـــــــــــــین
مهدي
18 مرداد 91 2:19
سلام آبجي من كه بي وفا نيستم/هميشه سر ميزنم ودعاميكنم
مهدي
18 مرداد 91 19:57
دانی زچه رو دیده ما میگرید/ در ماتم شاه اولیا می گرید تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم
مهدي
21 مرداد 91 4:30
تو شب قدر واسه آبجي سارا دعا كرديم
مهدي
24 مرداد 91 4:02
سلام آبجي آخرين پست رو تو وبلاگ امير رضا خوندم خيلي ناراحت شدم چي شده آبجي
فاطمه
24 مرداد 91 14:21
سلام خاله مهربون با وبلاگتون اون موقعی آشنا شدم که منتظر نی نی بودم .هشت ماه طول کشید . روزهای خیلی سختی بود اما می دونم ذره ای از سختی که خواهر شما تجربه می کنند رو تجربه نکردم . داشتم بی نظر از وبلاگتون می رفتم گفتم تجربه خودم رو بگم شاید به کار بیاد : خدا ماه رجب یعنی نهمین ماهی که ما انتظار نی نی رو می کشیدیم به ما عنایت فرمودند. من از اول ماه رجب تا روز هیجدهم - نوزدهم یه قرآن ختم کردم (تو نی نی سایت هم راجع به مجرب بودن ختم بیست روزه قرآن یک عالمه مطلب نوشتن ، البته من بعد از اینکه حاجتم رو گرفتم یاد این مطلب افتادم )هر روز حدیث کسا می خواندم و یک دعایی به نام دعای فرج ( این دعا در کتابهای یازده سوره قران کریم نوشته شده و من اعتقاد زیادی به اون دارم ): بسم الله الرحمن الرحيم اللهم اني اسئلك باسمك يا قريب الفتح و الفرج يا اله الفتح و الفرج عجل الفتح و الفرج سهل الفتح و الفرج يا رب الفتح و الفرج يا فتاح الفتح والفرج يا مفتاح الفتح و الفرج يا فاتح الفتح و الفرج يا رازق الفتح و الفرج يا عالم الفتح و الفرج يا فارج الفتح و الفرج يا صانع الفتح و الفرج يا نافع الفتح و الفرج يا رافع الفتح و الفرج يا ناصر الفتح و الفرج يا غافر الفتح و الفرج يا الله الفتح و الفرج يا رحمن الفتح و الفرج يا رحيم الفتح و الفرج يا حكيم الفتح و الفرج يا عظيم الفتح و الفرج يا كريم الفتح و الفرج يا جميل الفتح و الفرج يا جابر الفتح و الفرج يا جبار الفتح و الفرج ياخالق الفتح و الفرج یا حی و یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام یا رب العالمین و یا خیر الناصرین و صلی الله علی خیر خلقه محمد و آله الطاهرین برحمتک یا ارحم الراحمین و سلم تسلیما کثیرا کثیرا ایشالا زود زود با خیرهای خوش بیاین
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 12:11
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مهدي
29 مرداد 91 10:25
آبجي سلام عيدت مبارك
ونیزی
29 مرداد 91 15:03
به نتیجه که رسیدی؛ دعاهامون که مستجاب شد یه مشتری به ما اضافه می شه و دوبرابر خوشحال می شیم!!!
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 مرداد 91 15:23
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر به حق این روز عزیز خدا یه فرشته ناز بذاره تو دامن خواهر گلت
زيبا
29 مرداد 91 19:18
اگر خدا دعاي منو قبول كنه دعا ميكنم همه طعم پدر و مادر بودن رو بچشن آمين
lمامان پرنیا هدیه خوب خدا
30 مرداد 91 0:13
سلام خواهرت خیلی خوشبخته که تورو داره من خواهر ندارم و خیلی دعا کردم خدا بهم پرنیا رو داد از ته دل میخوام حاجت دل شما هم براورده بشه امین....
مامان امیر حسین کوچولو
30 مرداد 91 2:09
سلام عیدتون مبارک ازخدا از ته ته دلم میخوام که انشاالله سال دیگه این موقع بچه ی خواهرتو بغل بگیری فقط توکل کن به خدا . بهمون سر بزن خوشحال میشیم .
مامان مهربون فاطمه
30 مرداد 91 4:12
سلام گل بان.با وبت گریه کردم.مخص.صا اونجایی که گفتی داغ اولاد یه روز و دو روز نداره.من هم توی دوماهگی بچم رو از دست دادم.بمیرم برای خواهرت.ایشالله خدا به حق این عید عزیز بهتون یه نی نی سالم عیدی بده.برای من هم دعا کنید.بااجازه لینکتون میکنم
سولماز
31 مرداد 91 0:08
با حرفات بدجور اشکامو درآوردی یاد مامان و بابای خودم افتادم اخه اونا هم بچه اولشونو بعد از سه روز از دست دادن و خدا بعد از 4 سال من و بهشون داد خودم الان 4 ماه مادر شدم و داغ خواهرتو میفهمم فقط امید داشته باشید و مطمین باشید که یه حکمتی هست اگه قابل باشم براش دعا میکنم
مامان آراد(خاطره)
31 مرداد 91 0:52
قربونت برم لابد چه مصلحتی هست... هر چی خدا بخواد همون میشه.. انش الله هر چه زودتر خدا دلتونو شاد کنه
مامان سبحان جون
31 مرداد 91 11:32
سلام خاله جون من امروز با وبلاگتون اشنا شدم جیگرم سوخت هنوز هم اشکهام سرازیره ایشالا خواهر گلت هرچی زودتر یه نی نی خوشگل و ناز و سالم به دنیا بیاره الهی امین
مامان سبحان جون
31 مرداد 91 11:32
خاله جونی لینکت میکنم
آسمونی ها
31 مرداد 91 15:25
سلام شما تنها نیستید ...
سارا
2 شهریور 91 14:36
انشاالله خاله میشی عزیزم.
باران قلنبه
3 شهریور 91 16:49
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
الهام
4 شهریور 91 16:01
عزیزم صبور باش خدا دوست داره صدای بنده های عزیزش رو بیشتر بشنوه پس توکلت به خدا باشه وهمیشه دعا کن منم واستون دعا میکنم.
شیما مامان درینا
4 شهریور 91 16:36
عزیزم از الان تا همیشه برای خواهر خوبمون دعا کنم امیدوارم که قابل باشم
s
6 شهریور 91 11:58
خاله ریحان
10 مهر 91 14:11
منم از ته دل میخوام خواهرتون صاحب بچه بشه. تورو خدا غمگین نباشید برای هر اتفاقی مصلحتی تو کاره.
مارال
20 آبان 91 13:18
سلام اینارو مینویسم تا بدونید خیلی ها مشکلات بدتر دارن من الان3ساله که ازدواج کردم30سالمه خودم وهمسرم عاشق بچه هستیم اما میدونید مشکل چیه؟مااگه نزدیکی کنیم وجلوگیری نکنیم من از درد میمیرم هیچ دکتری هم سردرنیاورده...واسه منم دعا کنید
مارال
20 آبان 91 13:29
خواهر من 9سال بود که ازدواج کرده بود وبچه دار نمیشد یعنی نی نی هاش می اومدن اما قلبشون تشکیل نمیشد نم حس شمارو داشتم خیلی واسه خواهرم گریه ودعا و....اما الان ائمه کمک کردن وخدا نگاهی انداخت وخواهرم 6ماهه که نینیشو داره ومنتظریم این 3ماه هم زود بگذره وعزیز خاله امیر عباس خاله بیاد الان گرچه خودم مشکل دارم اما اونقدر به خاطر خواهرم خوشحالم که درد خودم یادم نیست شما هم مطمئن باش خدا وقتی صلاح بدونه تورو خاله میکنه
tahere
17 دی 91 20:42
سلام عزیز دلم تو تنها نیستی ما هم امسال ماه رمضان یه فرشته رو ازدست دادیم ما هم سوختیم امیدوارم به حق مهدی فاطمه عج خدا هیچ مادر وپدری رو منتظرنذاره.
آرزو
11 مهر 92 11:28
سلام خواهرمهربون چرا فک کردی تنهایی..توکه کلی اشک مارو درآوردی الان اگه شوشوم بیاد میگم علت قرمزی چشام تو بودی..تا اونم دعاکنه...راستش میخواستم برم پست بعدیت روبخونم امادیدم با این حالم بذاربهت بگم تنها نیستی هم واسه همسرگلت هم واسه نینی دارشدن خواهرت دعاکردم. خدا خودش بخواد دعای ما وسیله ست........ برای منم دعاکن 9ماه منتظرم
---
21 مهر 92 8:31
انشالله هر چه سریعتر جاجت روا بشید
فاطمه
20 فروردین 94 16:55
باسلام خاله ی مهربون ماکه قابل نیستیم امااز عمق وجود آرزومیکنم خدا حاجتتون براورده به خیر کن.خدایامابنده ها فقط تو رو داریم.امروز میلاد حضرت زهراست دعا میکنم شادی همسایه ی دیوار به دیوارزندگیتون باش
عفیفه بانو
16 فروردین 95 20:59
ان شاءالله بزودی باخبرای خوب بیاین
میکاییل
23 مرداد 98 22:07
سلام اگه تصمیم گرفتم کامنت بذارم برا این نیس که دلداریت بدم و ... برا اینه که بگم : هیییچوقت چیزی رو به زور از خدا نخوایین... اگه خدا چیزی رو بهت نمیده یا چیزی رو ازت میگیره و ... حتمن یه حکمتی داره و چون ما آدما خیییلی نادانیم و خیر و صلاحمونو نمیدونیم برا همین فکر میکنیم اگه اون اتفاقی که تو ذهنمونه بیوفته حتمن به نفعمونه و باعث خیر و برکت میشه تو زندگیمون,در صورتیکه اینطور نیس... من اینو قبول دارم که بچه شیرینی زندگیه ولی وقتی خدا نمیخاد حتمن یه چیزی هست که نمیده...  به سوال من خوب توجه کن! آیا تو دوست داری خاله بشی ولی خواهر نداشته باشی? یا شوهر خواهر نداشته باشی? یا هر اتفاق دیگه?! پس برا هر چیزی شاکر باش و تو کار خدا عجول نباش... اگه دو نفر عاشق هم باشن سعی میکنن از زندگیشون نهایت لذت رو ببرن چه با فرزند چه بدون فرزند!