زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

چقدر انتظار................

1391/1/14 8:38
نویسنده : خاله سمیرا
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خاله

سلام فرشته ی اسمونی

خاله جون بیا ........بخدا دلم خیلی گرفته........ چرا نمیای ؟ ایام عید وقتی محبتهای مامان ساراتو با امیررضا میدیدم دلم میگرفت

خدایا ناشکری نمیکنم پیش تو که کاری نداره الان ٧ سال از از دست دادن پسرش میگذره خدایا برای دومین بار دلشو شاد کن

عزیز خاله توهم از خدا بخواه بخدا مامان سارا دیوونه ی بچست

خدایا کمکش کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تنها
14 فروردین 91 22:05
واي خاله سميرا ياد خودم افتادم كاملا دركش ميكنم اشكم در اومد خيلييييييييي سخته اي خدا از صميم قلب ازت ميخوام به ساراي عزيزمون يه فرشته ي آسمونيه ديگه هديه كني (آمين) واميدوارم براي كسي پيش نياد
يك دوست
15 فروردین 91 21:40
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
نی نی ناز
17 فروردین 91 0:45
سلام سمیرا جون منم مثل شما چند ساله منظر یه فرشته اسمونی هستم همه این راهها رو رفتم تا حالا خدا صلاح ندونسته ولی بازم ادامه میدم انشالله خواهر شما هم به زودی فرشتشو از خدا تحویل میگیره