زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

داره 14 سال میشه انتظار ما

1394/5/8 22:31
نویسنده : خاله سمیرا
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی بی معرفت 

 امروز 9 مرداده و 18 مرداد چاردهمین سالگرد ازدواج بابایی و مامانیته .... این روزا حال خوشی نداریم ... 

 من با غم از دست د ادن پدر فرزندم کنار اومدم یعنی دارم تموم تلاشمو میکنم غمم فقط توی دلم و فقط برا خودم باشه تا با دیدن غصه هام عزیزام ناراحت نشن ... خدا رو شکر میگذره.... خدا خیلی مهربونه که آرومم کرده ولی این روزا مادر تو کمی بیماره ... جالبه اصلا هم معلوم نیست چشه ؟ یهو حالش دگرگون میشه فشارش میره بالا و ضربان قلبش هم میره بالا ... رنگ و روش زرده زرد میشه اوایل بد تر بود حالا یه کم بهتره از نظر جسمی پزشکا چک کردن الحمدلله مشکلی نیست دکترش میگفت احتمالا روحیه.... ازش پرسید تو زندگیت مشکلی داری .... شوهر بد یا زندگی بد ... که خواهرم گفت هیچ کس تو دنیا به اندازه ی شوهرم دوست ندارم من مشکلی ندارم ...بچه ندارم ولی به بچه دیگه فکر نمیکنم ... 

 از همه اونایی که با همه بی وفایی من میان و به وبلاگ فرشته ی آسمونی ما سر میزنن میخوام عاجزانه که برا بهبودی حال خواهرم دعا کنن ... من به معجزه ی خدا ایمان دارم نمیدونم چرا با این اوضاع هم دلم روشنه که خدا تو اوج نا امیدی دستمونو میگیره و یه فرشته به خواهرم هدیه میده ... 

 من هنوز امـــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــد دارم .... 

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا امیدمو نا امید نکن .

پسندها (2)

نظرات (0)