زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

کاش بیایی

1393/11/9 22:58
نویسنده : خاله سمیرا
636 بازدید
اشتراک گذاری

ای کاش زودتر بیایی 

کاش بیایی تا نبودنت را هر دم دقیقه به مادرت نگویند

کاش بیایی وتامادرت این همه چشم انتظارت نماند

کاش بیایی و در آغوشت بکشم

کاش بیایی ومن پرستارت شوم

کاش بیایی و جلوی طعنه های دیگران را بگیری

کاش بیایی و هق هق هایم را برای شادی از بودنت خرج کنم

کاش بیایی و برایمان شیرین زبانی کنی

کاش بیاییی و دلم برایت تنگ نبود

کاش بیایی و دستانت را در میان دستانمان بفشاریم

کاش بیایی و لبخندت مارا به اوج آسمانها  برساند

کاش بودی و با چشمانت تمام خوشبختی ی دنیا را ببینیم

کاش بیایی و نوازشت کنیم

کاش بیایی تا مهربانیمان را خرجت کنیم

کاش بیایی و  غممان راکمتر کنی

کاش بیایی و همدم روزای تنهایی مادرت شوی

کاش بیایی و مادرت برایت لالایی مادرانه بخواند

کاش بیایی تا با نق نق ها و شیرین کاری تو از خواب بیدار شود

کاش بیایی و صدای جیغ و لبخندهایت برای مادرت از هر آوازی دلکش تر شود

کاش بیایی و من مادرانه برایت مادری کنم همان گونه که مادرت برای فرزند من مادری میکند .

کاش بیایی 

نه

کاش باشی تا من صدایت بزنم

بیا عزیز دل خاله که جانم فدای تو

بیا عزیز دلم

بیا قربون اون نگاه معصومانه ات بشوم

ولی افسوس که نیستی

و من نمیدانم خواهی آمد یا نه

ولی بدان که از صمیم قلب برای آمدنت دعا می کنم

دلم تنگ است

پس کی خواهی آمد و مادرت را به نام "مادر" صدا خواهی زد.

بیا تا غم دل ما سبک شود . 

حالا که در بهشت خدایی برای محمد من هم سلامی برسان و بگو سمیر بد دلتنگ شده . 

فرشته های آسمونی من برای شادی دل های ما دعا کنید ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)