زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

روز پدر هم گذشت ....

1391/4/11 11:41
نویسنده : خاله سمیرا
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خاله جون روز پدر هم گذشت ..خاله بیا و باباییتو بابا صدا کن .میدونم که چقدر منتظره ... خاله باباییت اصلا به روش نمیاره .برااینکه مامانیت زیاد غصه نخوره ولی خدا میدونه چی تو دلشه ....

خدایا به بزرگیت قسم کمکشون کن اونا یازده ساله منتظرن خدایا ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زهرا
22 خرداد 91 14:45
براشون دعا میکنم...الهی زود زود زود خاله جون بشی و لذتشو حس کنی...منم عاشق خواهرزاده هامم...براشون از ته قلبم دعا میکنم
فرزندما
25 خرداد 91 11:45
انشاالله که خدا هر چه زودتر نی نی رو بفرسته...
فرزندما
3 تیر 91 12:03
اعیاد شعبانیه مبارک دوست خوبم! التماس دعا
T
3 تیر 91 12:59
سلام تو حرم امام حسين عليه السلام دعا شون كردم
مهدي
7 تیر 91 22:03
سلام آبجي سارا غصه نخورآبجي ايشاالله درست ميشه كم پيدا شدي دلتنگت شدم آبجي
مهدي
9 تیر 91 17:07
اشتباه شد آبجي سميرا
مهدي
11 تیر 91 7:17
سلام آبجي سميرا هركاري كردم تو وبلاگ امير رضاجون نتونستم نظربدم بجاش اينجا نظرميدم اميدوارم هميشه هرجا وهرسفري كه ميريدبهتون خوش بگذره وامير رضا مايه سربلندي تون بشه واسه آبجي سارا هم هميشه دعا ميكنم/خيلي خوشحالم ميكني وقتي ميبينم بهم سرميزني/من الان اصفهان مأموريت هستم عشقم هم فردا باخواهراش وشوهرهاشون ميرن قم كه پنج شنبه جمكران باشن
منتظر
11 تیر 91 11:52
منم براش دعا میکنم
مهدي
13 تیر 91 23:06
خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد در اندرون همه ما خزانه‌ای بیکران از عشق و شادمانی ونعمت هست که می‌تواند آنچه را که در آرزوی آنیم، برایمان فراهم کند
فرزندما
14 تیر 91 8:07
بر چهره پر ز نور مهدي صلوات بر جان و دل صبور مهدي صلوات تا امر فرج شود مهيا بفرست بهر فرج و ظهور مهدي صلوات اللهم عجل لوليک الفرج عیدتان مبارک!
مهدي
14 تیر 91 21:57
گفتم که خدامرا مرادی بفرست/توفان زده‏ ام مرانجاتی بفرست/فرمودکه بازمزمه یامهدی/نذرگل نرگس صلواتی بفرست اللهم عجل لولیک الفرج میلادمنجی عالم بشريت مبارک
مهدي
15 تیر 91 22:39
سلام حجة ابن الحسن قسمت ميدم به بي بي فاطمة الزهراء تو اين روز كه تولدته آبجي سارام رو به آرزوش برسون تا آبجي سميرا هم خوشحال بشه/خدايا همه آبجي ها رو تو انتظار بچه دار شدن نذار/آمين