زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

شروع درمانهای مامان سارا

1390/12/10 11:02
نویسنده : خاله سمیرا
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله مامان دیروز زنگ زد و گفت میخواد دوباره درمان هاشو شروع کنه نمیدونی چقدر خوشحال شدم اخه مامانیت دیگه خسته شده بود ....

خاله جون تو فرشته ی خدایی و از همه ما به خدا نزدیکتر خودت از خدا بخواه تو رو بزاره تو آغوش مامان سارا

هنوز منتظرتیم گلم برا مامان سارا و بابا اکبرت دعا کن .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

.::مادرخانومی::.
11 اسفند 90 15:56
سلام سمیراجون چندروزه که تو فکرخواهرت هستم و میخوام بیام برات این کامنت رو بذارم ولی جور نمیشد تا الان که اومدم و فهمیدم خواهرت داره درمانش رو شروع میکنه و خوشحال شدم عزیزم دختردایی من 10_11 سال بچه دار نمیشد تا اینکه رفت پیش دکتر "صارم" ایشون الان یه بیمارستان فوق تخصصی نازایی به نام خودشون تو تهران دارن پزشک خیلی خوش سابقه ایه و هرکس از آشناهای ماهم پیشش رفته بچه دار شده میخواستم بهت بگم به خواهرت پیشنهاد بدی یه بار هم پش اون بره میدونم این دکترها همه وسیله اند و تا خدا نخواد هیچی نمیشه ولی امتحانش ضرر نداره من هم تحت نظر یکی از شاگردای ایشون هستم ؛ دکتر اعلم اگر تهران بودم مطمئنا پیش خودش میرفتم ولی متاسفانه راه دوره و باید به شاگردش اکتفاکنم البته از ایشون هم خیـــلی ها نتیجه گرفتن توکل به خدا آدرس دکتر صارم رو هم تو اینترنت سرچ کنی پیدا میکنی عزیزم
مامان هانا
13 اسفند 90 10:53
توکل به خدا عزیزم . خاله مهربون ایشالله دختر یا پسر خاله امیررضاجون زودتر از بهشت میاد
.::مادرخانومی::.
20 اسفند 90 23:04
خــــاله اینجا رو جه خوشگل کردی!
فرزند ما
25 اسفند 90 9:46
انشالله هر چه زودتر خاله بشی عزیزم... برا منم دعا کن
فرزند ما
25 اسفند 90 10:41
منم لینکتون کردم عزیزم