زندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارازندگي عاشقانه بابايي اكبر و مامان سارا، تا این لحظه: 22 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ای که ۱۷ ساله منتظرشیم

خیلی دلم گرفته .... خدایا مددی

1391/8/8 19:51
نویسنده : خاله سمیرا
5,040 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای عزیزم ...... چقدر خوبه که اینجا عزیزایی میان که خوندن کامنتاشون شادمون میکنه . اینقدر دلم گرفته که خدا میدونه.....

خدایا خدایا جز تو از کی بخوام جز تو کیو صدا بزنم خدایا روسیاه درگاهتم ولی تو که بزرگی و بخشنده تو که میبخشی خدایا از سر کوتاهیامون بگذر ... خدایا ما بنده ایم و هیچ وقت حکمت کاراتو نمیفهمیم یا خیلی دیر میفهمیم خدایا .... من میدونم که توهیچ تلاشی رو بی پاسخ نمیزاری خدایا دلم پره کمکم کن خدایا خواهرم خیلی ناامیده و همش میگه که میدونه منفیه خدایا اون به همه چی بد بین شده خدایا یه بار دیگه خودتو بش نشون بده خدایا من میترسم میترسم که ........... خدایا بزار یه بار دیگه تو رو تو زندگیش ببینه خدایا من میدونم که تو همه جای زندگیش بودی و هستی میدونم مطمئنم که خودشم میدونه ولی خدایا خسته شده از این همه انتظار از این همه حرف و صحبت حتی خسته شده از دعاها .... خدایا خسته شده از دلسوزی ها .... خدایا بعضی آدما نمیفهمن که به حرفاشون چه نمکی رو زخمش میپاشن نمیفهمن که بچه رو تو میدی و صاحب اصلیشم خودتی نمیدونم خدیا دلم برا اشکای خواهرم میسوزه برا تنهاییاش میسوزه برا خلوت گریه کردناش میسوزه ..... خودت به داد دلش برس ........ در اوج نا امیدی دست منو گرفتی و یه فرشته آسمونی بهم هدیه دادی ..یه بار دیگه دستامون بگیر دست خواهرمو بگیر و یکی دیگه از فرشته هاتو بهش هدیه بده

خدایا به خودت قسم هیچ وقت چیزی زوری ازت نخواستیمو نمیخوایم ..باز هم راضی هستیم به رضای تو . هرچی صلاحته همون بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

marjan
8 آبان 91 20:08
بمیرم الهی برای دلتون!!!!!!!!!! خدایا توروقسم به 6 ماهه ی اما حسین خودت دلشو شادکن
خاله ی آبنبات
8 آبان 91 20:10
انشالله دعاهاتون مستجاب میشه و فرشته کوچولو میاد می دونم خیلی سخته اما باید به خدا توکل کنید... استرس واسه خواهرتون خوب نیست بهش امید بدید هرچند ما نمی تونیم حتی گوشه ای از احساس شما رو درک کنیم امیدوارم با خبرهای خوش برگردید
.::مادرخانومی::.
8 آبان 91 21:13
به كجا مینگری؟! زندگی ثانیه ایست... وسعت ثانیه رامیفهمی...؟! هیچكس تنهانیست! ماخدا را داریم.
.::مادرخانومی::.
8 آبان 91 21:15
عزیزم نگران نباش مثل همیشه توکل کنید به خدا ماهم براش دعا میکنیم باور ماهم لحظه شماری میکنیم که نتیجه مشخص بشه انشالله مثبته راستی بی نهایت ممنون بابت توضیحاتی که برام نوشتی خیــــلی بهم کمک کردی نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آبان 91 23:13
سلام سمیرا جان انشالله خدا جواب صبر 11 ساله خواهرتو به زیبایی با یه بچه سالم وصالح میده ... من دلم روشنه
محمد(بندرعباس)
9 آبان 91 9:33
سلام منتظرم ان شاء الله چهارشنبه بشه وبیام ببینم یه پست زدی با این عنوان: خدایاشکرت بلاخره جواب صبرمونو دادی... وبگی که دکترا گفتن جواب مثبته و فردابیاد تا کارای نهایی انجام بشه. راستی نذر روفراموش نکنین منم تو قنوت نمازام بهشون دعا میکنم منتظرم مارو بی خبر نذارین یاعلی مدد
.::مادرخانومی::.
9 آبان 91 9:43
دیشب خواب دیدم اومدی اینجا نوشتی که سارا بارداره
الی
9 آبان 91 10:13
سلام عزیزم باور میکنی من هر دفعه وبلاگم رو باز میکنم اینجا میام تا ببینم که نتیجه چی شده فقط زود خبرش رو بده منم دعا میکنم براش منتظرم نذاری ها ایشالا با خبر خوش بیای
.::مادرخانومی::.
10 آبان 91 10:18
چی شد؟ امروز 4شنبه است!
محمد(بندرعباس)
10 آبان 91 19:57
سلام آبجی وظیفه ست که برای بندگان خوب خدا و هموطنانمون دعا کنیم درسته که اینجا دنیای مجازیه ولی خودمون که در واقعیت زندگی میکنیم....و در واقعیت برا همدیگه دعا می کنیم.... ان شاء الله که خداوند دعای بندگان رو سیاهش رو قبول کنه و ساراخانم که مثل خواهر خودمه هرچه زودتر جوابش رو از خدا بگیره. ماهم مثل شما منتظریم...ماهم لحظه شماری می کنیم....ما هم دلمون می خواد که دل یکی از هموطنامون شاد باشه تا دل ماهم شاد بشه.... خداوند گفته دعا کنید...مگه میشه که خداوند بگه دعا کنید ولی نخواد مستجاب کنه.... خواهر گلم به ساراخانم بگید که نا امیدی از درگاه خدا گناه بزرگیه این وبلاگ و نظرات رو بهش نشون بدین تا امیدوار بشه و بفهمه که اینقدر هموطن براش دعا می کنن و برای غماش غمگینن...و مثل خودش انتظار می کشن امیدوار باشید...نذر کنین...دعا کنین که ماه محرم نزدیکه.... راستی خیلی ها (حتی از آشنایان) بچه دار نمیشدند رفتند پابوس آقا علی ابن موسی الرضا و فرزند دار شده اند.... دعا کنید...ماهم دعا می کنیم....اصلا خودتون رو ناراحت نکنید... این یک امتحان بزرگه الهیه که خداوند از هرکسی نمیگیره و اجر اخروی خیلی زیادی داره... منتظریم تا روز یکشنبه که حتما ان شاء الله میام تا ببینم که پست خبر خوشتون رو با چه عنوانی میزنید... یکشنبه حتما آپ کن تا مارو منتظر نذارین خواهر گلم مراقب خودتون و آبجی سارا باشین.. به اکبر آقا هم بگین که خودشون رو ناراحت نکنن.. تا ماهم ناراحت نباشیم... یا علی مدد اللهم عجل لولیک الفرج لحظه شماری به امید روز یکشنبه
محمد(بندرعباس)
10 آبان 91 22:01
آبجی شما که ازما به مشهد مقدس نزدیکترین شرمنده احساساتی شدم ولی اینو همیشه یادتون باشه: صبورانه درانتظار زمان بمان هرچيزدرزمان خودرخ ميدهد.... باغبان حتى اگرباغش راغرق آب کند...درختان خارج از فصل خود ميوه نميدهند! چقد این روزای آخر سخته خدایا خودت کمک کن.

فرزندما
11 آبان 91 7:23
خدایا دل این مامان منتظرو به معجزه ای شاد کن... انشاالله که عیدی از حضرت علی بگیرین
عموی محیط بان
12 آبان 91 11:10
سلام ببخشید فضولی میکنم ها ولی خدا خیلی بزرگه و حکیم هر چی خیره راستی خوب این وبتو اگه اجیت ببینه که از غصه دق میکنه امیدوارم هرچه زوتر خدا یه نینی ناز بهشون بده البته ایدفه رفتم حرم امام رضا(ع) حتما به اقا میگم خوب شما اگه همیشه از امام رضا توکامنتاتون کمک بخواین حتما کمکتون میکنه اقای غریبم خیلی ماهه تونستی یه سری از وب منم بزن ببخشید فضولی کردم اااااااااااااااااااااا
عموی محیط بان
12 آبان 91 12:36
http://n-khorasan.niniweblog.com hnvs اینم ادرس وبمه فک کنم اشتباه زدمش
شهناز
8 تیر 92 14:59
سلام ابجي منم 6 سال كه منتظر يه فرشته از طرف خدا هستم 6 سال دارم ميسوزمو مادر نشدم امروزم خيلي دلم گرفته اميدوارم خدا به همه كساني كه بچه ندارن به حق حسين زهرا اولادي سالم وصالح نصيب كنه